I am the queen

jobb jobb hela tiden fast nu är de semme som gäller för mej! blomsterlandet ser mig igen om cirkus tre veckor.

igår sa jag hejdå till hampii som lämnar oss och åker till argentina i ett år, jaha de va ju tråkigt men jag hoppas han kommer ha jättejätteroligt och han kommer sakna oss. jag och sanna gav honom en avskedspresent i alla fall. mycket finurligt av oss.

nu är det väskan som ska packas och jag som kör till sthlm imorgon (med lite hjälp av mammsi). där ska systern hämtas upp och så fortsätter vi resan till gbg på onsdagen så so long succers för mej ser ni inte på ett tag. måste verkligen ta tag i packningen nu för det är jag som är seg och väskan gapar tom. storsjöyran kan ju hälsa för vi peppar som aldrig förr och vi ska överleva tältningen i massor!

see ya, don´t wanna be ya


 sötsöt

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söt häst :)

2009-07-24 @ 13:39:10
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Söt häst :)

2009-07-24 @ 13:39:12
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0