believe in me, I'll believe in you

snodde en bild av elin på mig och en sovande alice, man ser lite av goddet vi (inte jag) bakade också

igår åt jag ungefär lika mycke mat som en utsvulten elefantflock! jag blev bjuden på gomiddag hos forsells och efter de styrde jag och jean mot kusmark där de julbakades för fulla muggar så de va ju bara att hugga in på allt godde som fanns. lilla alice fick följa också, och träffa hannas hundar och katter och annas lilla valp, så de va fullt hus. idag har jag varit lat mn ändå gjort mycke, tagit ut hästar, sovit några timmar till, skottat, glott på tv, handlat massor med mat och tränat. nä nu ska jag göra kväll, sov gott :)


Kommentarer
Postat av: Emma

haha njaa asså när jag ridit förbi stena och över tågrelsen och dedär så kommer man ju tillslut till den där stora vägen....... ska man svänga innan den, rida på den eller svänga efter den? haha.. vågade inte rida på den ifall de skulle vara värsta motorbanan typ hahaa?????



shiiit, hahai skum typ! tur du räddade honom;)

2010-12-19 @ 22:55:33
URL: http://eekeen.blogg.se/
Postat av: Emma

hur vet man hur länge man ska rida på den vägen då? haha:D

2010-12-20 @ 17:51:13
URL: http://eekeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0