duktig dag

hoho jag är precis duschad efter en cykeltur till och från friskvårds och en lång och jättejobbig timme bland deras maskiner, vaknar jag inte stark imorn så tror jag de är dags att ge upp! hann med ett snabbt stopp på stan också (stan va att ta i, sprang in och ut på stadium bara) och införskaffade nya dojjer. ovanligt tänker ni säkert, njaa kanske inte, men som ni förstår är de här inga höga-gå-på-krogen-skor utan ett par ja ska ha när jag serverar mat och dricka på scandic. sköna är dom och dom va till och med på rea, 499 riksdaler istället för 899, kaaaaap! nu ska jag röra på mej, hejdå




Kommentarer
Postat av: mariabr

köp en boll och börja studsa med mig ? :)

2011-02-03 @ 14:14:42
URL: http://maariabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0