hard work work

jag gillar helger, de är bland de bästa som finns. även om jag jobbar den här, mellan 17 och 23.30 idag och 7.30 och 16 imorgon. jag ska bli rik ser ni. igår va jag ledig i alla fall och hade fredagsmys med mina vänner, vi åt gott, snackade skit och halvsåg på tv precis som man ska göra. idag är de värsta sommarvärmen ute, bara 13 minus just nu och ingen är gladare än jag! longerade djuret idag och om värmeböljan håller i sig tills imorn ska jag och akke ut i skogen, han har vilat i 1 ½ vecka och är sådär lagom pigg. nu måste jag blåsa håret om ja ska hinna till jobbet i tid, ha en trevlig lördag allesammans!

Converse - All Star Specialty Hi när lönen trillar in på kontot ska jag köpa sånna här! shoppade lite igår förresten, kanske kan visa nån dag :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Spara lite pengar till sthlm ;) hihi

2011-02-26 @ 00:08:03
URL: http://sofiieogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0